Und: Bekommen wir noch ein neues Foto? Das schiefe Gewicht da oben macht mich ganz nervös

Viel Spaß!
Moderatoren: Tubes, Moderatorenteam, Thargor
Ich habe eigentlich keine Vorliebe für Röhrenamps. Ein guter Verstärker ist ein guter Verstärker, und das geht mit Halbleitern und Röhren.PPS.Mit welchem Amp hörst Du zur Zeit? Wenn ich mich richtig entsinne hast Du doch auch eine gewisse Vorliebe für Glaskolben zu Stereo Zeiten gepflegt, in der LP kommt das gar nicht mehr so sehr raus.
©J.R.Needledoctor... "But I already have a counterweight!"
Stainless steel dampens better, with more resonance control then aluminum because of it’s high mass and density. Higher mass and density equal lower resonance.
Weighing in at 4.5oz the Turbo allows you the maximum adjustable cartridge range for even the heaviest cartridges out there. The additional weight gives you higher mass lowering resonance.
The most beneficial feature the Turbo offers is effectively lowering your arms Center of Gravity. This vastly improves tonearm stability and tracking resulting in tighter bass, better focus, imaging, more air, detail, and a larger sound stage. ...